Q&A

Faq´s

Q: Jeg er ny kunde, hvordan gør jeg?

A: Det er meget simpelt, du tilføjer varer til din indkøbskurv, og når du er færdig, checker du ud og betaler med din foretrukne metode.

Q: Kan I levere en vare hvis den står som ikke på lager?

A: Ja, som oftest kan den skaffes igen, men i tilfælde hvor det ikke er muligt bliver du kontaktet på tlf, eller mail.

Q: Hvem bruger I til at fragte jeres varer?

A: PostNord og DAO til afhentningssteder.

Q: Kan man ringe til jer?

A: Ja, det kan du. Vi er dog ikke ved telefonen hele tiden, skriv evt. en besked på info@sbrshop.dk, så vender vi tilbage.

Q: Har I en butik hvor varen kan prøves og/eller afhentes.

A: Nej, desværre. Vi er “kun” en internetbutik. Men kommer du i nærheden af vores adresse i København, er du velkommen til at kontakte os – så vil vi gerne lave aftale om, at du kan afhente en varer.

Q: Hvordan betaler jeg?

A: Enten overfører du beløbet på din ordre ved hjælp af en simpel bankoverførsel i netbank, eller også bruger du kortbetaling eller MobilePay.

Q: Hvad nu hvis tøj, og/eller sko, ikke passer i størrelse når jeg modtager det?

A: Så sender du det retur, og så finder vi en løsning til dig. Husk at udfylde returseddel eller forklare i en mail, hvad der skal byttes/returneres. – http://swimbikerunshop.dk/returpolitik/

Q: Har I alle varer på lager?

A: Vi har en stor del af varerne på lager og bruger ellers i stor udstrækning vores leverandører som fjernlager. Dette betyder, at leveringstiden kan variere mellem 1-5 hverdage. Hvis der bliver tale om længere leveringstid end dette, kontakter vi dig.